Trött

2013-01-09 - 14:19:43

Såå trött! Längtar hem till soffan.. Problemet e bara att jag skulle behöva ta hand om hemmet oxå pjuuh... Lunchen blev kyckling spett med sallad, jätte gott men börjar känna av tröttheten nu när kolhydraterna är uteslutna men det är juh bara en övergång kommer nog igång snart :-) jag grubblar så jäkla mkt , har såå mkt drömmar som en efter en dör ut känns som jag krossas inifrån och ut men en vacker dag kommer lyckan till en annan , misstro mig inte nu för jag är även grymt lycklig jag har en fantastiskt fin familj och vänner. Utan mina barn och min man vore jag inget men ibland vill och behöver man medgångar inte bara en massa motgångar såå fort man rest sig! Av mina vakna timmar grubblar jag på lösningar 95 % en vacker dag, en vacker framtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback