Faaan

2013-01-21 - 12:35:15

Det har gått sjuttsingen så braa men men men kag trillade dit i helgen och jag får verkligen inte unna mig nåt för då är det kört och i helgen då gick det verkligen åt helvete men det är måndag .... Bara köra så det ryker igen. Måste få in träningen, har juh zumba både till wii och på dvd och massa hantlar hemma OCH ett gymkort så det e för fan bara få arslet ur vagnen!! Problemet är att jag har en period jag känner mig sjukt ensam på alla sätt.. Spyr när mattias börjar 17 för då känns det verkligen som jag är heeelt själv och Ottan är ett monster, oliver har varit sjukt, jag städar och städar, tvättar o tvättar den där jävla matlagningen o jag har en skola att få till alla uppgifter som ska in.. Jag bara hatar det just nu jag vill bara ta en paus.. Sova en dag utan att nån väcker en pch bara va SJÄLV stänga in mig riktigt ordentligt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback