Dag 3

2013-01-09 - 08:29:01

Jag kommer köra en mat och känsla uppdatering 1 vecka så får vi se sen om jag slipar ner lite av sånt i bloggen :-) lunchen igår blev ägg, lite kyckling och kräft stjärts sallad massa vatten, mellis blev ägg på förmiddan och nötter på eftermiddan, middagen va jag så trött så det blev en omelett, lite halloumi, lite lite bacon, ruccola och tomat. Somnade i soffan efter middan med Ottan medans hon kolla på tv. Oliver hade följt med en kompis hem efter skolan. Vaknade och va såååå sugen på allt möjligt.. Hade velat vräkt i mig mackor, godis jaaa u name it MEN ut me Saga och tog några nötter så gick det sen bra igen ;-) ungarna somnade både ovaggat igår såå skönt och jag tänkte oxå sova i tid efter sista svängen med Saga men satan i gatan vad jag vred ocj vände mig och när jag väl somnat började Saga skälla på dom som åkte hissen i trapphuset och sen va det high life på både katt och hund sååå det där med tidig härlig sömn... Hmmm forget it!! Men men ny dag nya tag.. Har en helt okej, lugn förmiddag... Har tvättstuga åt en av mina tanter medans hon sover som en gris så jag stirrar på tvättmaskin och surfar kanon fint ;-) hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback