Dag 2

2013-01-08 - 09:22:22

Gårdagen gick juh kanon i matväg. Mellanmål blev ägg och tomat lunch plocksallad med kyckling mozzarella gurka broccoli morötter och paprika och massa vatten drack säkert 3 l under hela dan, Mellis 1 ägg middag halloumi sallad ( halloumi,ruccola,tomat och skinka. Vart små sugen på em på allt möjligt men det gick bra. Idag började dagen med omelett och lite lite bacon,paprika , kaffe och vatten, magen sätts igång på en gång men men jag håller mig mätt så det e juh bra. Gi fas 1 ska man inte träna så mkt i början då man nu utesluter kolhydrater så man blir väldigt trött om man kör igång hårdträning så jag avvaktar till vecka 2 åtminstone. I dag drar skolan och dagmamman igång oliver hadde sjukt svårt att somna igår så jag tror kl va säkert närmare 12-01 men han kom upp och va pigg så tror han saknat skolan :-) Ottan hon slockna vid 8 och go glad vid 7 i morse så nu är nog barnen utvilade och redo :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback