Tisdagen va ingen bra tisdag!!! Dan gick o...

2012-05-30 - 11:13:00

img_5382 (MMS)

Tisdagen va ingen bra tisdag!!! Dan gick okej men eftermiddan skulle vi möta upp en annan mamma hos dagmammorna för att överlämna present till våran underbara , fantastiska dagmamma som jobbar sin sista dag idag :-( köpte en jätte fin blomster med och presenter överlämnades , barnen fick ett jätte fint halsband sen va det kram dags och dagmamman brister i gråt hon tycker det här är jätte jobbigt såklart och vi med , hade så ont i magen igår kväll , kände en sån ångest över att hon ska sluta och jag vet juh hur mkt hon betyder för Ottilia Nää fyy ruskigt jobbigt och kam bara tänka mig vilken ledsen tjej Mattias kommer få med sig idag :-( usch! Men jag är så himla glad och tacksam över dom här 7 åren vi fått den här stora tryggheten till våra barn hon är helt fantastisk <3 på kvällen knackar det på dörren då är det ena grann tjejen som kommer med Skrållan, då har hon hoppat från balkongen  o herre jisses en katt klarar juh visserligen väldigt mkt men tyckte ändå det va hemskt att hon gjort det men hon klarade sig bra med skrubbsår på överläppen så det ser ut som hon har läppstift hjärtat sen gick vi igenom hela kroppen på na och hon mår bra men låg i mitt knä heeela kvällen igår <3 hej och hå! Nu väntar snart en lunch me Mattias men längtan efter Ottan är stor denna dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback