Vad är väl en vanlig lördag?

2012-06-16 - 09:18:22

Jaaa kanske helt fantastiskt eller bara föl trist och tråkig, så vad tror ni? Jag är iaf ap trött har sovit såå sjukt dåligt dom senare dagarna men jag jobbar i morn och på torsd sen har jag föräldraledigt 10 dagar vilket ska bli sååå galet skönt sen jobbar jag 2 veckor och sen va det 4 veckor semester sååååå skönt! Igår va det planeringsdag inte mycket gjort men lite vin , lekar, Go mat och underbart väder. Hemma vankades det fotboll me syrran jag sov fram tills att Sverige började göra mål , fotboll är juh inte riktigt min grej ;-) idag efter jobbet dras 6 barns mamma rollen på , brorsan och svägerskan ska iväg men jag tycker faktiskt det är riktigt mysigt och oliver och brorsans äldsta sköter sig juh själv så nå bus ska vi nog kunna hitta på :-) nu fortsätter denna härliga lördag!! Sooo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback